Le deal à ne pas rater :
Cartes Pokémon : la prochaine extension Pokémon sera EV6.5 Fable ...
Voir le deal

 

 Les Chiens de l'Autorité

Aller en bas 
AuteurMessage
Admin
Admin
Admin


Messages : 17
Date d'inscription : 06/06/2014

Les Chiens de l'Autorité  Empty
MessageSujet: Les Chiens de l'Autorité    Les Chiens de l'Autorité  Icon_minitimeDim 26 Oct - 12:40


Les Chiens de l'Autorité


Les Chiens de l'Autorité sont les muscles de l'Autorité. Ils sont chargés d’exécuter les ordres des Dassault et de leurs sympathisants. Ils pourraient être comparé aux forces de l'ordre même si aucune justice ne guide leurs gestes. Hommes de main, hommes à tout faire, gardes du corps ... ils portent bien leur nom.

Les Chiens de l'Autorité

x Chef des C.A et homme de main de Pierre Dassault     #Libre
x Garde du corps de Dolorès Dassault   #Libre
x
x
x
x

Rôles à pourvoir :

x Membres des C.A
x Hommes de main de l'Autorité



Narja - Never Utopia
Revenir en haut Aller en bas
https://parisonfire.kanak.fr
Admin
Admin
Admin


Messages : 17
Date d'inscription : 06/06/2014

Les Chiens de l'Autorité  Empty
MessageSujet: Re: Les Chiens de l'Autorité    Les Chiens de l'Autorité  Icon_minitimeLun 7 Sep - 13:28





Prénom Nom


Qui suis-je ?


☁  Mon personnage • ❝ Citation ❞
Je me nomme Prénom Nom, j'ai Age et je suis Groupe, et c'est mieux comme ça. En ce moment mon expression favorite est "xxx", mais j'en change régulièrement. On dit que je suis 3 qualités mais aussi 3 défauts, mais je vous détaillerai ça plus bas. Et ma tête (comme elle te plait), c'est celle de Célébrité ( négociable ), me la vole pas j'y tiens !




Caractère de votre personnage


❝ Je suis comme ça, tu ne me changeras pas ❞ • Quidem regiones velut in prominenti terrarum lingua positae ob orbe eoo monte Amano disparantur.Et quia Mesopotamiae tractus omnes crebro inquietari sueti praetenturis et stationibus servabantur agrariis, laevorsum flexo itinere Osdroenae subsederat extimas partes, novum parumque aliquando temptatum commentum adgressus. quod si impetrasset, fulminis modo cuncta vastarat. erat autem quod cogitabat huius modi.Nunc vero inanes flatus quorundam vile esse quicquid extra urbis pomerium nascitur aestimant praeter orbos et caelibes, nec credi potest qua obsequiorum diversitate coluntur homines sine liberis Romae.Nec sane haec sola pernicies orientem diversis cladibus adfligebat. 


Histoire


❝ Ceux qui te disent qu'ils ont toujours été heureux sont des menteurs ❞ • Quidem regiones velut in prominenti terrarum lingua positae ob orbe eoo monte Amano disparantur.Et quia Mesopotamiae tractus omnes crebro inquietari sueti praetenturis et stationibus servabantur agrariis, laevorsum flexo itinere Osdroenae subsederat extimas partes, novum parumque aliquando temptatum commentum adgressus. quod si impetrasset, fulminis modo cuncta vastarat. erat autem quod cogitabat huius modi.Nunc vero inanes flatus quorundam vile esse quicquid extra urbis pomerium nascitur aestimant praeter orbos et caelibes, nec credi potest qua obsequiorum diversitate coluntur homines sine liberis Romae.Nec sane haec sola pernicies orientem diversis cladibus adfligebat. Namque et Isauri, quibus est usitatum saepe pacari saepeque inopinis excursibus cuncta miscere, ex latrociniis occultis et raris, alente inpunitate adulescentem in peius audaciam ad bella gravia proruperunt, diu quidem perduelles spiritus inrequietis motibus erigentes, hac tamen indignitate perciti vehementer, ut iactitabant, quod eorum capiti quidam consortes apud Iconium Pisidiae oppidum in amphitheatrali spectaculo feris praedatricibus obiecti sunt praeter morem.


Liens


   



Prénom Nom

• • • Lien • • •

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit, sed diam nonummy nibh euismod tincidunt ut laoreet dolore magna aliquam erat volutpat.








Prénom nom

• • • Lien • • •

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit, sed diam nonummy nibh euismod tincidunt ut laoreet dolore magna aliquam erat volutpat.  








Prénom & Nom

• • • Lien • • •

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit, sed diam nonummy nibh euismod tincidunt ut laoreet dolore magna aliquam erat volutpat.  








Prénom & Nom

• • • Lien • • •

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit, sed diam nonummy nibh euismod tincidunt ut laoreet dolore magna aliquam erat volutpat.  








Adopte-moi !




Halloween - Never Utopia
Revenir en haut Aller en bas
https://parisonfire.kanak.fr
 
Les Chiens de l'Autorité
Revenir en haut 
Page 1 sur 1

Permission de ce forum:Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
Paris on fire  :: Bureau administratif :: Papiers d'identité :: PVs et scénarii des membres :: Postes vacants-
Sauter vers: